Allmänt

Lång tid har gott sedan jag skrev senast .
Det är helt enkelt för jag inte hunnit .
Har jobbat , planerat fester , tittat på fotboll , festat , varit bakis och pluggat .

I helgen vare full rulle . I fredags fira vi nämlige min underbara älskling som fyllde 18 år i torsdags .
Vi grillade hos jocke freid och sedan bowla vi och drog på krogen . Jag hade fruktansvärt kul . Hoppas innerliggt Anna hade lika trevligt , d var så kul att du nu var med =D Weei .

I lördags vare ner på sug ängby o se på fotbolls matchen mellan Sverige och Spanien . Efter den drog vi och "festa" hos sekan . Fiasko då jag o Anna var lite trött . Vi drog hem och myste och sov istället :)

På jobbet går det helt okej . Har inte allt för mycket och göra men brukar alltid dyka upp något .
Känner mig lite tråkig för har inge kul att skriva :(

Midsommar snart "hoppas det händer nå kul !?" :O

Juste syrran kommer på torsdag med sin kille . Vi får dessutom vara hundvakt till mormor & morfars hundvalp då med ;) har inge bild tyvärr . Men den är söt :P

Ska hämta älsklingen snart . Saknar dig hela tiden :(

Du får mig att skratta, och jag vill skratta hela livet
Du får mig att skratta
och jag vill skratta hela livet
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0