Ett tag sen

Halloj.

Ja var ett tag sen man skrev här :P

vad har hänt.. jo valborg o en helg.

på valborg var man hos jocke bengan sedan stan sedan calle sundqvist sedan baren baren sedan änbgy sedan sängen o sova... Jag hade sjuuuuuukt kul inne i stan.. köpte en ros till min älskling o livet lekte.. resten av kvällen var sådär.. var rätt kul på ängby =)

ja sedan i fre var jag hemma... själv.. o gjorde inget .

i lördags var vi på cup i innebandy. d fiaska vann 1 förlora 2
så på kvällen festa vi =)
åkte o hämta anna o malin o åkte till lill sekan :).. drog så småningom till ängby... riktigt kul kväll :D .

sen i söndags så vare fotbolls match mot Knivsta... D var en tuff o rolig match... sällan jag säger d men jag gjorde en helt okej insatts.. vi vann till slut med 2 - 0 .

d blir plugg o shit i veckan.. i helgen fotboll , plugg o träffa anna =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

snygg blogg mannen :D

2008-05-13 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0