Hos Anna

Hej!

Vad tycks om min blogg !? (A)

Förra helgen:

Förra helgen var jag hos susanne o  kakan o festa lite =)
d var riktigt kul ;) sluta självklart med ängby. Tack alla för en lyckad kväll =)

image16
Hon är min 


 Idag:
Kom hem (till anna) från skolan nyss,
skrivit det sista på vårat examensarbete.. imorn ska det in för rättning.. inte långt kvar nu ;)
nej skola är tråkigt att prata om.. dags att prata om lite roligare saker.

Typ helgen (A)

Helgen:

Ja på lördag äre juh knivsta marknad.. så fest på kvällen misstänker jag ;). iaf grill hos thomsson :P med gamla ligan ;) shit va kul !!!

På dagen på lördag har vi för övrigt match ! kl 14.00 . kom o titta ! . matchen är i vassunda :)
Jag kommer göra så här många mål, ∞

På söndag ska jag nog slå en hink , måste spela mig i form i golfen.. tänkte kanske lira lite med conny wellén nästa vecka om d finns möjlihet :P

Heyman:

Snacka med heyman här om dagen.. vi bestämde 2 saker

1.vi ska börja köra lite lyfning i knivsta för skoj skull .. 2 ggr i vekcan typ;)
2. Ska åka ett HELT gäng till L-100 damers match någon helg... dricka lite o skrika o hejja på dom =)

Micke:

Micke hörde av sig igår.. han hade sätt 21 o den där filmen som utspelar sig i Las Vegas med cameron diaz och o ashton kutcher... shit dom vill jag se ;)

Hejdå, hoppas vi hörs snart !



copyright©norell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0