Majk

Hej !

Istället för att berätta om en speciell vän igår, får det bli idag.


Dagens Vän

the best
(BM)

Mikael Alexandrie


Majk och jag har känt varandra ända sedan han flyttade hit till Knivsta från Gotland. Jag var väl runt 6 år och han typ 4 år. Samma dag som han flyttade hit sprang jag upp till den där lilla pratglada blondinen och fråga om han ville leka . Stackarn hade väl inge val , lixom se på han . Stackarn såg juh ut som en liten Björn Gustafsson  . Själv var jag ass snygg . Folk tyckte jag såg ut som Peter Jöback =) , eller var det Peter Harryson :S . Aja , vi har iaf känt varandra i ca 17 år . Under dessa 17 år har självklart mycket hänt . Palla rabbla alla hyss och glada stunder man haft tillsammans . Mitt närminne suger och mitt "långa" minne vill jag inte ens prata om, "man kan i runda slängar säga att jag faktist inte besitter någon form av hjärn kapacietet", så därför kommer jag inte på rak arm ihåg allt vi gjort . Vi har iaf alltid haft skoj tillsammans . Sällan fått orgasm varit osams . Förutom en gång dock vad jag minns . Vi var runt 9 års åldern . Vi blev arga på varandra och det sluta med att vi kastade lego-hästar på varandra av ren ilska . Jag tror vi lärde oss mycket av det bråket . T.ex att Lego-hästar inte gör ont att få på sig ! Aja , vi har iaf "inte" bråkat mycket sen dess . Vi har tillsammans genom åren bl.a tittat på A-Team, spelat tv-spel, lekt cowboy, krossat mickes ruta med en golfboll, sprungit från spöken, lirat streethockey, lanat, hittat på lekar, kastat snöbollar på grannen, blivit av med oskulden, festat, spelat fotboll, gymmat och under hela denna tid haft samma SJUKT dåliga humor. Det må jag säga , att det ha varit 17 härliga år md Micke . Hans "Micke min", generositet och hat känsla till att förlora gör honom till Majk . En positiv kille, trots hans medlidande till AIK .
Brothers for life !



BM = Best Man


Kommentarer
Postat av: Annika

va gulligt skrivet =)

2008-05-27 @ 11:18:24
URL: http://tuvisen.blogg.se/
Postat av: Micke

Sjukt gulligt! Kan bara säga detsamma! =) Vi har haft jävligt roligt ihop! Och än är det inte slut! (=

2008-05-28 @ 08:55:54
URL: http://alexandrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0