Länge sedan

Det var inte igår man skrev blogg. Ska jag vara HELT ärlig har jag inte hunnit. Tror närmare bestämt minutrarna framför datorn senaste veckan har varit rekord låg.
Tenta på måndag som jag pluggat förbrilt för har tagit upp den mesta tiden. Jag hoppas innerligt att allt plugg kommer löna sig. Den här helgen har jag t o m sagt ifrån mig att vara med på dagens innebandy match. Självklart lyckades ändå grabbarna vinna, som de alltid gör när jag inte är med.
Han iaf åka över till farmor på en fika. Det var huur länge sedan som helst. Farmor är så cool. Ni vet den där moderna farmorn. Kommer med tips och ideér som faktiskt är riktigt bra. Hon har dessutom sjukt koll på hela släkten så för att ta reda på hur alla har det och pysslar med kan man prata med henne. Hon hade t o m mer koll på vad Erik gjorde i Australien än jag själv .

Anna spexa ihop en tjejkväll med mat och annat mys för att avsluta det med en utgång på stan. Jag passa därför på att helt enkelt investera i lite chips och en film. men jag slapp vara ensam i "biomörkret". Malin kom förbi under kvällen och tittade på, filmen Morgan Pålsson, med mig. Jag tycker den funka. Den hade sina sköna "moments". Eller vad säger du malin?
citat ur filmen;
Morgan och hans kamera man är nergrävda i öknen och endast deras huvuden sticker upp. Undsättning kommer. Då säger morgan.
- Shit det är Norskan, Göm Dig!
Haha

Han även med att träffa Sekan & Co och köra de till stan och tjäna in en liten hacka :P

Nu ska jag sova och imorn ska jag lära mig allt det som jag under dagen renskrivit. Mycket fint och väl strukturerat om jag får säga det själv . .

Har byt ringsignal på mobilen. Mycket bra låt som jag fått av Johan Lindström. Jag vet den har gått ganska länge på 107.5. men jag och musik = efter.



Sov gott and peace out !

Kommentarer
Postat av: M

"Sverige.. eh Abba, lingonsylt, IKEA!" Hahah :D

2008-11-30 @ 14:02:13
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0