FF

Körde imorse kl 07.00 mamma & pappa till Arlanda. De ska nämligen åka till härliga Grekland. Jag är så grymt avundsjuk. Slippa all stress, kyla och annat jobbigt. Istället få chansen att bli lite brun och få äta och dricka gott. Jag hoppas de får det jätte skönt. Var tydligen 29-30 celsius där nu :) Hoppas jag kan hålla blommorna vid liv tills de kommer hem denna gång. Mamma var lite skeptisk.

 

Igår var jag hos Tyréns på en "arbetsintervju". Det är ett konsult företag som ritar, räknar, skissar, mm på byggnader. Jag satt där och pratade i ungefär en timme. Något som återupprepas på mina intervjuer är hur intervjuerna eskalerar till typ fikarums snack. Tog 15 minuter sen satt vi och snacka om champions leauge och efter det 3D-virtuellt byggande. Haha riktgt trevliga grabbar. Tror ändå jag han förklara på ett i deras ögon positivt sätt hur jag är som person och min kompitens. Ska nu skicka lite komplitterande uppgifter och hoppas få träffa dom igen och om möjligt kanske få en efterlängtad tjänst på deras husbyggnadavdelning.


Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre....


Avslutar med Agnes - On and On. Hon är sjukt snygg och låten är sjukt bra. LYSSNA !




Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0