Börjar bli kallt

Idag ska jag hämta päronen på arlanda efter en skön vecka i Grekland. Ska bli kul och träffa dom, men det har ändå varit skönt och haft FF. Känns som de åkte igår. Nej tiden går fan för fort. Kallt och jävligt börjar det också bli.
Juste, syrran var och fotades förra veckan. Blev mycket fina. Här är ett par exemplar.
  

Ja nu är det snart helg igen och jag har inte ens hunnit referera vad som hände förra helgen. Vet inte vart den här veckan har tagit vägen. Den har gått så sjukt fort.
Men förra helgen då. Det som är värt att skriva om är väl fredagskvällen.
Bjöd Anna på något alledels extra då. tråkigt nog har jag inga bilder. Men jag hade förberett hela dagen och jag tror jag iaf lyckades få kvällen till något lite extra utöver det vanliga.
Massa levande ljus, rosenblad, varmt bad, massa skum, fruktigt vin, vindruvor, en god middag, fruktsallad, lugn musik, romantisk/komedi film, 4 presenter och världens sötaste tjej är lite som beskriver kvällen i bara ord. Vad kan vara bättre ? Inget, helt enkelt inget !
Du var så söt och hur vacker som helst. Jag kommer inte att komma ihåg om 2 år hur du såg ut den kvällen, men jag kommer att för alltid att minnas, att du var det vackraste jag någonsin hade sätt den kvällen.

I helgen som kommer vet jag inte vad som händer förutom att det blir mycket plugg. Sjukt tråkigt, JAG VET. Helgen kommer säkert bjuda på en del innebandy också. Fest... jag är skeptisk. Har inte tiden eller pengar för det. Nästa helg går det juh rykten om att gula villan är hyrd och att det ska bli fest där efter matchen mot Tobo-Örbyhus. Det skulle vara riktigt kul. Glömmer aldrig när vi åkte buss dit. SHIT VAD KUL !
Juste Sverige Vs Portugal på lördag. En folköl till den tycker jag väl man kan ta.

Nej vad fan gör jag här. Borde sitta och plugga och städa. Ha d fint.

Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0