Serie start

Igår vare seriestart i innebandyn. Fjärdhundra stog för motståndet. Hela laget tror jag var sjukt taggade. Eftersom det gick relativt bra på DM hade vi ganska höga förväntningar. Tyvärr tog vi väl oss vatten över huvudet och fiasko lurade bakom hörnet. Vi spelade lamslaget och segt. Ska jag var helt allvarlig liknade vårat spel mer ett förspel i en sexuelll-akt mellan Peter Harrysson och Baben Larsson, än ett taktiskt och strukturerat innebandy spel. Det var groteskt fult och dåligt !
Matchen slutade 4 - 4. Ett stort IG i mina ögon.

Syrran ska nu i helgen till sin kompis ex och bli fotad av någon "fotograph". Som har en "hemsida". Så tydligen ska hon få modella lite (: , Coooolt säger jag . Själv har man en kompis ex som är utbildad "gynekolog". Som har en egen "mottagning". Dit skulle jag kunna gå, men tror inte jag skulle komma därifrån "levande / hel", och framför allt inte med någrå modell bilder (möjligen bilder av min ändtarm, och en profilbild av min vänstra skinka). Nej men det är kul att syrran ska få plåtas. En annan finns ju fan inte ens med på ett ända familjefoto typ. Fatta, jag platsar inte ens där. Visst man ser inte ut som Brad Pitt typ, men jag ser för fan bättre ut än Ipren-mannen! Men när man inte ens får vara med på plåtning för tidningen "Min Häst", då börjar man fan undra!? Framför Big Ben bytte morsan och farsan ut mig mot någon liten jävla chilenare. "han hade fin lugg".. ye ye whatever.

Nu ska jag laga mat, plocka ur diskmaskinen, plugga. Jag är glad om jag lyckas pocka ur diskmaskinen. .. Opps nu kom mamma hem. too late. Han inte med någe ... :S

Scandinavian Masters spelas i år på Forsgården, vilken fantastisk bana och framför allt, vilka räkmackor!

Peace Out !

Visa delar ur texten kan vara aningen överdrivna och påhittade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0