DM i innebandy

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Helgen har varit fri från alkohol iaf (sjukt skönt). Bara för det inte förekommit alkohol i helgen är man ändå helt slut. Har ju spelat DM i innebandy. vann 1 och förlora 2. Låter dåligt men det var en riktigt bra insats av oss då motstånden bestod av lag från mycket bättre serier än där uppe vi ligger.

Idag var jag och Anna på utflykt till B&W. Var bl.a på IKEA. SÅ sjukt mycket man vill ha. Måste verkligen säga att jag tycker det är hur kul som helst att strosa runt där :P

Nej min helg har varit kanon. Så hoppas det blir en lika bra vecka som kommer =)

Såg lite på Ryder Cup nyss. Hata America, fett störiga. Inge Fair Play där !

Göran sa ett bra citat oxå:

En millimeter är litet . . . Oftast.

Nu ska jag sova lite.

peace out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0