2 x Förlust

Idag vare då dags för sista dagen av vårat 2 dagar långa träningsläger....
Vi mötte både Sirius och Alunda. De var båda väldigt bra men faktiskt inte så bra som jag hade trott. De var väl de bättre lagen i båda matcherna jämfört med oss, men jag tycker vi stog upp bra. Ingen storförlust och vi lärde oss en hel del om hur vi borde spelat och även självklart de positiva i vårat spel som vi ska upprätthålla.

Nu ligger man iaf här i sängen med ömkande lår och värkande fötter. En blåtira kan jag se börja svälla fram på mitt högra öga efter en rakabajsare av en Alunda spelare tidigare idag. Nej, även om det blev två förluster har jag haft en riktigt rolig helg trots att den var vit =)

Nu ska jag piggna till lite och leka med den där skurmoppen Molly.
Herååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0