Bil JÄVEL !!

Jobbade inatt. Funka bra tills jag skulle ta och åka hem. Bilen vägra starta!
Batteriet sten dött. *Suck*.
De enda jag ville var att åka hem och sova så jag pallar jobba nu inatt.
Efter en stund, "kändes som en evighet", kom jag iaf hem med lite hjälpa av ett par startkablar och chefens underbara vilja att hjälpa till, not.
Hem kom jag iaf så småningom.

Så nu står bilen här utanför huset sten fucking jävla död igen! KUL!
hmmm... inte ok!

Hur ska jag ta mig till jobbet nu då!?


Imorgon natt har jag iaf tagit ledigt. Jag ska nämligen först med Majk till Sthlm och sedan med syrran till Ikea på dagen. En heldags utflykt som jag verkligen ser fram emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0