BJ it is

Igår blev det kröööööki!
En riktig korvfest hos thomsson där alla flukta ölen regelbundet. Utom vissa som slog på stort och mixa ihop ett par fräscha groggar.
En stund innan avgången till stan tittade systrarna Wellén förbi och sällskapade in till BJ. Hör och häpna, alla kom in denna gång igen. Måste vara nå magiskt med mig. För i Uppsala har alla underåriga alltid kommit in i mitt sällskap. (Avböjer för eventuella gånger då de har hänt nån ej kommit in trots min närvaro och jag då tydligen har förträngt denna händelse)

Thomsson bjöd på inträde och var snabb med att beställa in 2 helrör.
You are the one and only! Mycket uppskattat.
Blev ett par svängningar på höften på ett dansgolv med faktiskt grym musik med både conny och seki.
Vid kl 02.10 palla jag dock inte mer. Begav mig till bussen och en hemgång med ett smile på läpparna.
Kl 05.00 hade Anna ramlat in som jag tydligen inte hade märkt för jag sov som ett litet barn. Massa strul med skjuts hem hade föranlätt till att micke och anna fick ta arlanda bussen. Ursäkta, men låter lite kul. Påminner om torsdagen när johan a hoppa ur taxin för att spy och hela ligan i taxin skriker kör medan han står utanför taxin. Johan fick gå hem den kvällen. haha

Nej nu ska jag göra mig iordning. Ikväll blir det krogen i El Stockholmo!
Bilder av helgen kommer imorn!

PS. Lycka till Robin med min driver i din batman kostym på golftävlingen idag ;) 

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0