Happiiiiiiii

Ligger nerbäddad i sängen med datorn i knät sådär på täcket som jag inte får för Anna. *hihihihi*
Sååå skönt och vara ledig. Det bara spritter i kroppen. Jag är sååå glad.
Varför?
För jag är övertrött? Eller äre för jag äntligen är ledig? Eller är de för jag ska pimpa bilen i veckan? Eller äre för jag ska till sthlm imorn och fotografera mitt underbett?
Hmm ... Ingen aning faktiskt?? Men glad är jag, och de räcker :P

Nej blir nog en sväng in till staden Uppsala och klippa sig idag och sedan till Torbjörn och sätta in min stereo ! WOHOOOO !

Ikväll äre som alla vet innebandyträning och det ska bli satans kul! Taggi.

Sthlm imorn med äventyr som kommer visas i bilder.... *kanske* :P

Nej palla snacka Galla Mathias här. Blir duschen nu... mina fötter stinker.

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

riktigt nice med dvd:n i bilen! :D

2009-08-19 @ 19:59:04
URL: http://alexandersson.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0