På topp

Har idag varit in till stan med Anna och promenixat runt på stan. Mycket härlig dag att bara glida runt och bara "vara".
Vi lyckades även träffa Torbjörn och hans lilla son Noah. Vi passade på att ta en fika vi fyrisån och prata strunt. Ett stort nöje!

Torbjörn har även hjälpt mig att beställa en hel del delar för min kommande ljudanläggning i Saaben.
Jag betalar, medan Torbjörn beställer och sedan ska hjälpa mig installera. Verkar nu även kanske bli så att jag ska fixa lite annat på bilen... får se hur det blir. De kliar i fingrarna på mig och jag är bara så sjukt sugen på att fixa bilen så den blir en riktig "Pärla"!

Inte nog med det så informera även torbjörn om att hans syrra kanske ska hyra ut sin 2:a på svartbäcksgatan i andrahand.
Aktuellt?
- JA!
Oj oj oj.. Nu glider tankarna iväg känner jag och jag drömmer mig bort.
Man glider på moln och om allt blir som jag tror så är det inte bara en dröm som blir sann. För ja, det är faktiskt vissa saker som jag velat ha så länge så det faktiskt blivit nått jag drömt om även om det bara anses som strunt saker för vissa.

Nu ska jag städa rummet och sedan bege mig upp på vinden och göra upp en lista på vad jag har och inte har för en "eventuell flyttning" i framtiden. Kan ju vara bra att ha oavsätt när man ska flytta.


Satan i gatan vad cool!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0