Pimp my ride pink ...

Var med Torbjörn idag till Uppsala för att köpa "pimp" delar till min bil.
Torbjörn kan man säga är en sorts "Xibit" i mitt fall.
Hans uppdrag: Pimp my ride Pink!


Before

Vad blir nytt:
DVD-stereo
Nya högtalare i dörrar, hatthyllor och fronten.
Ny klädsel
Nya dörrmattor
Dekaler
Färgning av grill, bromsok samt lite intreört
Solfilm
Kanske neon ljus.

Hoppas det inte kommer bli för mkt strul och kosta allt för mycket så kan nog mycket vara klart om ett par veckor innan september månad.
Haha, har ingen aning om hur det kommer bli. Kan inte ens föreställa mig ens. Men jag hoppas på det bästa och tror faktiskt det kommer bli riktigt coolt!
 
Nej, Tagga inför första inomhusträningen nu med SK Vide!
Wohoooo!

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

varför har du en "before" bild på en 9-3a ? xD får man inte se bilder på din bil istället ? :D

2009-08-12 @ 11:44:36
URL: http://www.alexandersson.me
Postat av: Norell Foundation

haha... för min bil inte var lika snygg + att jag inte har nå bild på den :P

Men ska faktiskt fixa en bild före o en bild efter sedan innan vi sätter igång.

2009-08-12 @ 13:25:24
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0