Random stuff

Nu är man ledig i en vecka. Och man börjar med helgen!
Har ingen aning vad som kommer hända men jag är taggad för fest. Inte nog med att de ska bli kul att få skaka på benen i helgen på dansgolvet utan nästa vecka ska jag även börja "styla" min bil. Haha.
Bilder på de vill jag lova kommer läggas upp. Men håll till tåls och vänta.
Hoppas ni gillar svart och rosa. Mihihihi ...

Nej ska äta lite och tinga torre borre och se vad som händer ikväll.
Rykten säger: BJ.
Jag svarar: sweeeet

OBS. Jag väntar på en inbjudan på inflyttningsfest, MALIN & JONAS !


Kommentarer
Postat av: annika

då är vi 2 som väntar ;)

2009-08-10 @ 18:14:35
URL: http://tuvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0