Alla Hjärtans m.m.

Ja i lördags vare alla hjärtans dag. Passade på att ge blommor till de jag hade möjlighet att göra samt de som varit riktigt snälla i år mot maj <3 . Ho ho.

Har jobbat både fredag och lördag natt och det har gått riktigt bra. Inte nog med det så fick man inte riktigt sova ut igår då det var innebandy match mot  Mälby igår samt jag drog ett trevligt men inte så smart move igår att dra och se på Inter Milan hos thomsson igår. Mycket bra match iofs men mina ögon såg ut som två jordgubbar. Mången trött.
Började skolan kl 8.15 idag... e jag sitter här.. not good! Ska åka in alldeles strax iaf.

Om ca ett år kommer jag bege mig till Tjeckien, mer exakt Prag. Jag ska dit som utbytesstudent i mellan typ 1 mars till Juni. Jag längtar sjukt !!! Men självklart är man lite nervös med, men det är en riktigt , "vad säger man" , bost "motivations höjare" för att orka med och klara plugget. Mange vill även dra till thailand 1 - 2 månader innan. Får se hur det blir med det. Beror lite på hur mycket omtentor vi har. klarar vi allt ska vi ha jullov fr.o.m 22 december tills jag ska dra till tjeckien.

Tänkte titta upp lite vad man kan göra i Tjeckien och kom gärna med lite idéer. Det ända jag vet är att de har ett bra fotbolls lag "Sparta Prag", och tjeckien är ju grymma i hockey samt ölen är sjukt billig.

Juste en av sommarens höjdpunkt var ju när jag var med på cyklingen på fiskar festen. 21 störtsköna grabbar ! Vi hade mången skoj. Haha, mycket dricka, femkamp samt party på humelgården i öregrund


Nej inte tid med sånt här nu. Saknar fan msn, men ska försöka fixa de där i veckan.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0