2/1 -09

Vet inte riktigt vad jag ska prata om . Finns massa onödigt om nyår, jobb och annat man kan gå in på. Vet inte hur intressant det är och lyssna på dock. Inte vidare sugen på att skriva något heller.
Det går nu iaf mot ljusare tider och jobb och skolor rullar snart igång i gammal takt då man kan tjäna in pengar man spenderat på julklappar och sprit. ( Iaf om man har jobb :/ )

Nej, ska pyssla om mig själv, krypa ner under täcket och sova nu. Haft 39 graders feber i 3 dagar nu, kan faktiskt inte minnas sedan jag hade feber. Men lite synd tycker jag om mig själv iaf :)

Sov gott allihopa och god fortsättning :)

Kommentarer
Postat av: Thorre

KRya på dig madda fakka

2009-01-04 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0