Blue-Moon-Bar

HEEEEEJ !

Hihi . . . .

Igår blev det krogen. Hade egentligen planerat en festtillställning i Stockholm med min kära kurskollega Magnus. Men planerna ändrades.
Men ska kanske börja berätta om innebandy matchen vi hade igår som slutade som en nagelbitare. Nej alltså palla göra ett långt utlägg om den. Vi vann iaf med 7 - 6 efter gjort mål med bara ett par minuter kvar av matchen. Morsan skrek endel (som vanligt) men värst på lektaren var faktiskt Conny och Hästen den här gången. Måste säga att klacken var grym! För en bättre recension om matchen kan ni gå in på Jocke Bengtsson´s blogg som jag länkar vidare nere till höger på min blogg.

Ja det blev krogen igår som sagt. Jag är en sån där som aldrig säger jag har haft kul på krogen så vida jag verkligen inte haft jävligt kul på krogen. Hatar "sådana personer" som alltid har kul på krogen. Eller de får varje utgång att låta som den bästa i deras liv. Det är töntigt tycker jag att man ska behöva hävda sig på det sättet. Klart man oftast har kul på krogen men man behöver inte överdriva. Jag å andra sidan hade Jävligt kul igår. Varför var det så kul då?
Jo, det var ruggigt många trevliga och roliga kompisar där. Speciellt vare kul att Majk och Thomsson var med ut. Sedan träffa man även Anna & Malin Wellén med co. Fortsättningsvis var party höjare som tobbe morin, conny, peter m.fl där. Självklart gör inte bara ett trevligt sällskap en krogen kväll till "jävligt kul". Nej vidare var juh även musiken grym. Var iofs bara på ena dansgolvet men där vare grymt. Dessutom var Basic Elemnt där (: De var grymlí !
Självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att dra igång lite bugg. Kommer inte ihåg senast jag dansa bugg "antar det märktes att man var lite ringrostig", men det var fruktansvärt kul.
Sist men inte minst vare endel bråk och lite sånt som sätter pricken över i för en riktigt bra kväll.

Idag var jag jätte trött och sov ända till kl 2 :/ Vänt på dygnet helt knas nu sedan jag jobba natt. Men blev väkt av farsan och sedan begav sig hela familjen Norell sig av till stan. Där åt vi på Tzatziki och gick sedan på bio och såg "Allt flyter".
Den måste ses. Garva man inte fnissa man och fnissa man inte så flina man. haha. Jävligt kul när de ska komma på formationer till konstsimmet. En kille kommer på olika molekylformar som de ska flyta ut i. Inte heller vilka molekylformer som helst. Nej, utan olika sorters knark och dopping. HAHAHA. Fredrik i filmen säger:
- Roffe ! Vart vill du ligga i kokainet ?
Eller en annan dialog:
- Vad blir det idag då grabbar ? säger Charles
- Idag blir det nikotin, sen går vi på de svåra grejerna. säger Fredrik
HAHAHAHA , jag höll på att dö av skratt.

Något jag reflektera över i filmen är hur sköna grabbgäng är. Vi snackar i filmen om 8 gubbar i 40 års åldern. De har så jävla kul tillsammans och drar roliga kommentareer hela tiden. Man märker de kan bjuda på sig själva och jag känner igen mig i mitt egna liv. Finns det något bättre än sitta ett gäng grabbar och bara hänga och ungås. Allvarligt tjejer, ni har säkert lika kul, men jag tycker det är för jävla härligt när ett gäng grabbar sitter och chillar över ett par öl. Man skrattar ju tills man storknar. Killar har bättre humor än tjejer överlag :P, Nej så är det väl inte kanske , haha, killar kanske bara öppnar käften lite mer. Vem vet, det kanske är så att man skrattar mer åt oss än med oss :/

Tänkte avsluta med att lägga upp lite bilder från gårdagens lyckade utgång.


Johan Eriksson & Peter Jansson är mitt i en diskussion angående krokodilers parningsritualer


Inte första bilden Malin Wellën visa Peace-tecknet på bild. Haha


Marie var inte så ivrig om att få bli fottad. Lyckades bara få med händerna. Men man ser iaf det fina nagelvårdnaden efter veckans manikyr.


Så Snuttit. Två skönheter som inte alls räddes kamerablixten.


Självklart ville festens bästa partyhöjare iform av Majk icke förglömmas.=)

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0