Golfoman

Idag lirade jag golf igen. Denna gång med Johan A och Anna Welléns pappa samt hans kompis. Vi spelade match spel 2 mot 2. Jag och Johan lyckades vinna den ärofyllda kampen. Det var spännande än in till sista hålet, men segrare.. Jepp jepp.. de blev vi. Gubbarna fick därför betala en mycket fräsch lunch.

Imorn var tankarna att jag skulle åkt till stan och göra massa ärenden och besök men de får nog vänta.

Ska jobba "som vanligt" imorn och sedan ladda inför Bungy Jumpen på lördag. Hörde på Bandit att de gör mycket reklam om just Nacka Strands bungy jump nu till helgen så tur var väl att man boka i tid. Har inte tänkt så mycket på att jag ska hoppa, men nu börjar det bli "lite" pirrigt faktiskt. Men ska bli sjukt jävla kul iaf!

Nej, lite danskt paradise hotel sedan sova kanske ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0