Home sweet home

Hemma igen nu efter en lång dag på motorvägen.
Vissa har följt resan andra inte men kan väl så här i efterhand bara säga att resan var jätte rolig och jag tror inte jag ljuger om jag säger att den klarade alla våra förväntningar som vi hade innan vi begav oss till Göteborg förra veckan.

Vi hade redan bestämt innan att vi skulle rikta in oss på att gå ut och festa mer och sånt på kvällarna och sedan bara åtnjuta ledigheten på dagarna. De gjorde vi och jag ska verkligen inte säga att jag känner mig utvilad, "för jag är trött som ett ass", men att turista runt i Göteborg som vi gjort tidigare år skulle lätt gjort att min kropp nu skulle legat i koma.

Nu har vi gjort det mesta i Göteborg och jag blir nästan litte orolig över vad man skulle kunna tänkas göra nästa år. men Göteborg verkar vara en stad som inte sover så är de festa man vill göra passar den staden alldeles utmärkt en vecka. Om man inte är född efter 89´ förstås. FNIIS.. Okej, förlåt Anna. Bad joke.

Jag hade ju tyvärr glömt min kamera hemma så de blev inte så mycket kort. Tur var kanske de?
men här är iaf lite kort från bland annat vår Skumpa kväll i Lördags där jag och många andra lätta på plånboken aningen för mycket. Men vad gjorde väl de. Kvällen blev ju Succe!


Jag och Thomsson beställde in skumpa, "MOET"


V.I.P Bordet


Finner inga ord...


Anna &Malin. Let´s strike a pose. Så fina!


På Bryggeriet i onsdags


Innan Bryggeriet i onsdags


Malin fick inte smaka. Tuss ...


Spårat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0