My Wonderwall

Sitter hemma hos Anna efter en slitsam dag med både golf och jobb. Jo du hörde rätt, golfen var slitsam den med...
Imorn blir dock ingen lättare dag. Ska upp vid 6 för att spela golf och efter det jobba.
Men man ska väl inte klaga, för jag hörde en bra kommentar.
Pappa´s bror utbrister på golf banan efter ett vidrigt dåligt slag:
- Fy Fan ! Det här är fan tragiskt!
Varav en förbi passerande banarbeter svarar:
- Jo det är tur att det är självförvållat.
Hehe, vi alla 4 stog stumma kan jag säga. För har han inte rätt?

På jobbet idag hände en lite rolig incedent. En kines som bara kunde prata kinesiska ville veta priser samt köpa porrtidningar. Suck, det blev nästan pinsamt för mig att förklara. Men lite kul ändå. Lyckades iaf tillslut med teckenspråk förklara att Cats kostade 74.90. Han såg glad ut när han gick så en glad kund under kvällen iaf.
Inte varje dag man säljer porrblaskor till stumma kineser. Haha

Nej nu ska jag sova. Spelat tv spel och ätit godis med Anna´s brorsa allt för länge. Får vi se om jag vaknar när en "fnittrig" Anna kommer hem från krogen inatt :)

En bra låt följer som får mig att tänka på en mycket speciell person och året´s Göteborg resa.


Vi ses i drömmarna inatt (h)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-30 @ 23:45:50
URL: http://jgbengtsson.blogg.se/
Postat av: Jocke

Suta läs min blogg så ofta, där du fick wonderwall ifrån eller hur? Copycat! =)

2009-07-30 @ 23:47:16
URL: http://jgbengtsson.blogg.se/
Postat av: Jocke

Sluta läs min blogg så ofta, för de är väl därifrån du har tagit låten, hade med den för inte så länge sen, copycat ;)

2009-07-30 @ 23:48:49
URL: http://jgbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0