Mysigt värre

Då har man jobbat första dagen efter semestern då.
Hade inte hänt så mkt när jag varit borta. Bara en vatten läcka bakom disken som ledde till vatten i hela butiken i fredagsnatt samt två väpnade rån utanför macken under helgen. Annars hade de varit rätt chill...

Idag har det dock inte varit nå incedenter, "vad jag vet". Skönt var väl de. Kom istället en, måste erkänna, Sjukt snygg milf och fnissa att hon skulle köpa kondomer. Varför är det pinsamt? Blev lite kul när hon skämdes iaf och skulle låtstas som hon aldrig gjort de. Hon högg till på Näcken...
Need I say more?

När jag slutade bestämde jag mig för att lyxa till det lite ikväll. Köpte därför lite Cola, godis och chocklad. Mmmmm... När Anna inte är här så kanske man får möjligehten att smaka ett par godisar. Mihihihi.
Ska mysa ner mig i täcket strax men ska avsluta med att lägga upp en liten söt bild på en Ziwaauwuawua på 8 veckor som gled in på Statoil idag.


Lite gay och säga, men hunden var satans söt!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nämendu, vad söt!

2009-07-29 @ 01:07:12
URL: http://aboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0