El Stockholmo

Igår var jag till Stockholm med Annish. Vädret var lite svängigt så det passa perfekt.
Vetskapen om 600 kroners rabatt av mamma vid inköp av skor var högst lägligt. Typiskt mig så köper jag självklart ett par skor i första affären vi går in i. Men den här gången blev det också ett riktigt kap trots min vana att som sagt inte ha tållamod utan köpa i första bästa affär.
Ett par adidas blev det av typen "sleek series". Som pricken över i var skorna "relativt" höga vid hälarna.
Längden har betydelse..
Efter det shopa vi vidare och jag köpte ett par palestina sjalar, en t-shirt och Annish köpte ett par linnen.
Thai mat åtnjöt vi på kungshallarna vid hötorget och sedan blev det även en mysig fika.
Kan tilläga att det inte blev någon klippning. Mossan får växa vidare ett par dagar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0