Glad Midsommar

Äntligen Midsommar!
Sitter och taggat till Space Cowboys - Falling Down.
Det vankas fest. förberedelserna har varit många och idag hoppas jag att det blir ett hejdundrande kalas.
Partytälten står redo, spriten på kylning, köttet marinerat, femkampen är utsatt och tvn står framme för att sända Sverige VS Italien i U21. Det enda som fattas är folk med en glad och positiv inställning och med lite självdistans.

Igår när man köpte jordgubbar kom UNT fram och fråga varför man inte köpte Svenska jordgubbar utan polska.
"De svenska kostade 45 kr/liter och de polska 30 kr/liter". Behöver jag säga mer?
När man slår upp UNT idag så har de självklart INTE taggit med ens grymt smarta kommentar. Synd och skam.
Jag får vänta lite ytterliggare på mitt genombrott i rampljuset. Too bad!

Nej ta det lugnt så hörs vi imorn om lite skvaller.


GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Thomsson

Fan va bra bloggen blir norpooon!! Nu ser man ju vad du skriver! Snyggt!

2009-06-23 @ 08:38:18
URL: http://www.thomsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0