Grattis snutt <3

Våra fys träningar är utan dess like. Aldrig tränat så hårt inför innebandy säsongen. SJälvklart är det bara positivt, men när jag stog och spydde i diket förra veckan var jag nog lite mer skeptisk. Träningen i tisdags gick bättre och kändes faktiskt tungt att inte kunna vara med på gårdagens träning pga möte på Statoil. Träningsverken sitter i sen i tisdags och det är en blandad känsla. Även om man inte är i bra form så känner man sig iaf det för stunden när man har lite krämpor i armar och ben även som man samtidigt känner sig helt handicapad och förlamad



Idag fyller Annapanna 19 år. Weee.
Må kanske vara en tråkig ålder att fylla, men nu är det iaf bara ett år kvar till den härliga åldern 20 som de allra flesta vill att tiden ska stanna upp vid.
Är lite orolig. Jag hoppas Anna kommer tycka om min present?
Mer snack om den kan jag med all säkerhet lova kommer dyka upp här i bloggen inom kort. :P


Söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0