På topp !

Mår på topp !

Springer runt och njuter av livet och nunnar högt och vilt på Måns Zelmerlöw´s - Hope & Glory.
Ni kan lika bra erkänna på en gång att det är en mycket bra schlager låt och att den är grymlí.
Överlag tycker jag finalen på melodifestivalen var riktigt bra. För en gångs skull var det ett bra startfält där osäkerheten var stor på vem som skulle kunna vinna. "Iaf i mina öron". Mina favoriter var helt klart i början H.E.A.T. Men efter ett överläggande och kanske in viss del "bara för att jävlas hävdan" så kände jag att min röst föll på Måns. Även om man tycker jag då har konstig/dålig smak, så går det inte att undkomma att min smak må vara värdelös men proffisionell.
Jo det är den visst.
1. För det första blev han framröstad som nr 2:a av juryn i Sverige. De är proffisionella, liksom jag då tydligen.
2. Hmm. . .  kom inte på fler anledningar tyvärr.

Nej lyssna och njut, Nu ska jag söka stipendium :)

P.S. Jag röstade inte på Måns för att han är snygg.
"Han är liksom för snygg"

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm. Blev inte Måns framröstad som 1:a av juryn i Sverige? :P

2009-03-15 @ 17:40:11
Postat av: Marie

Hm. Blev inte Måns framröstad som 1:a av juryn i Sverige? :P

2009-03-15 @ 17:41:02
URL: http://maaariiie.blogg.se/
Postat av: Jochen

Jo men det blev han ! Fel av mig :P . Jag underskattade min favorit ;)

2009-03-16 @ 10:39:49
URL: http://norellski.blogg se
Postat av: Marie

Haha. Illa Jocke, illa ;D

2009-03-18 @ 21:09:55
URL: http://maaariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0