Suck ...

Hej du din satans svikare.

Börjat läsa min blogg allt mer sällan kanske ? ... Jo de haru ! ... JAG SER JU D ! ..
Man blir så bitter... Suck!

Inte nog med det så fiaska jag på tentan igår. Glömde göra sista fråga som stod på baksidan.
Sluta sucka! ...
Spela i avlastningen i helgen mot viksta. Jippi .... inte så konstigt att jag blev bänkad när jag tränat så dåligt för att skriva en tenta som jag glömer göra en fjärdedel av provet på. Suck !

Sista tentan är på fredag. Då hade jag tänkt essa/spika eller vad ni brukar kalla det när man får alla rätt. Ska iaf plugga nu så har 2 hela dagar att bullemia in lite plugg i skallen. Bullemiplugga är jag bra på.

Igår iaf åkte Almtuna ut. Sjukt tråkigt. Växsjö lyckades göra mål i slut sekundrarna i alla 3 perioder. Hatar sånna där jävla småläningar eller vad det är. Fan har dom is där nere över huvudtaget? Typ Sveriges motsvarighet till USA´s Florida. Fast istället för orkaner blir det lite översvämningar. De har heller ingen Arena för 20 000 , istället står Boris 83 och säljer korv medan Agneta Fältskog ska fungera som cheerleader. Pisnamt... Suck.
Hörde ni Växsjös klack!? ... Asså fy fan. Försök själva sjunga ramsan "allmänna sportklubben växsjö" eller vad dom heter. Det låter ju bra jävla kasst !.

Brynäs då?... vi går vidare.

Sirius lyckades slå Edsbyn borta i utebandy. Jag vet ! Bandy suger att titta på. Men mitt kära uppsala hade ju både almtuna nyligen och iaf fortfarande sirius på väg till att lyckas få alla uppsalaiter att krypa fram ur sina jävla bunkrar och våga stå lite rakryggade. Det får fan vara nog nu. Sallén basket.. vem fan vill se basket. Ett gäng missampassade långa rangliga, feta kossor som inte får röra varandra ! De värsta är brudarna som spelar basket. Vilka sex-objekt. .. Suck.
Sirius fotboll. SUCK !
Nej som sagt kul iaf att sirius lyckades vinna mot edsbyn. Edsbyn hade tydligen inte ens förlorat en poäng tidigare hemma. Nu får Sirius iaf en match till hemma Studan!

Helgen då ?
Känns just nu som en oändlighet dit. Men jag hoppas den bjuder på något kul. Jag är iaf värd en rolig helg efter dessa veckors slit.

Nej nu får det bli sommar och en tripp till Göteborg . Saknar det som ....

Kommentarer
Postat av: wells

göteborg blir hur som helst verklighet för mig! lämnat in ledighet idag wohooo

2009-03-12 @ 22:30:27
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0