Brorsan

Nog hade jag rätt allt när jag sa att den här veckan skulle bli tuff... Men aldrig trodde jag så jobbig :/
Man pluggar, jobbar och flänger. När man väl kommer hem så bogserar man sin livlösa kropp till sängs.
Nog för att jag ställer till det självförvållat men man har ju blivigt bra kåt på pengar senaste tiden.
Nu får det dock bli till att plugga 1½ vecka. Iaf inga föreläsningar så kommer låsa in mig på rummet och plugga konstant nu i 3 dagar.
Fast kommer väl ändå ringa "storbrorsan" :p Magnus lite då och då. Haha .
Han brukar ställa upp och hjälpa till när man har lite frågaor. Ja det blir lite så. Många tror fan vi är bröder i plugget. Ingen som dock tror jag är storebrorsan :/ hmm. Kanske beror på min ringa storlek medan hans 1.96 cm och 90 kg tunga kropp ger ett mer "storebror" intryck.

"Storbrorsan" ;p

Känner att det är dags att börja kolla på lägenheter också.
"Det är dags för lilla sångfågeln att fly boet".
Jag vet å andra sidan inte vart jag vill flytta? :/
Men man kan ju titta runt lite på nätet iaf :)

Tog mig lite tid för att sola på min "gravyard-tattue". Sola inte värst länge men man blev lite knaperstekt till färgen på den monsteröst otränade kroppen iaf.

Micke Alexandrie hönsade lite smått till att investera i ett gym-kort. Nog skulle jag behöva träna allt. Inte alls för att vara egosentrisk, men vet inte om jag har den tiden. För ska man träna ska man ju göra det någorlunda ordentliget, (3-4 pass/vecka). Jag funderar skarpt på att göra det. men kommer lägga in en klausul att jag inte "måste" träna i tenta perioder. Kommer antagligen då träna endast vissa kroppsdelar där jag märkt kroppen börja hamna efter. Vi snackar Nackmuskler, axlar, ben, mage och sjukt mycket rygg. Armar är ett jävla bihang som endast syns på sommrarna. Att ta mycket i bänk är en jävla penisförlängare som filk inte fattat inte tänder på brudar. Vilken brud vill ha en kille med D-kupa?
Nej jag säger så här:
Träna ben = Fin, spänstig rumpa + gör dig bättre i 70 % av alla sporter typ.
Träna rygg = Ingen vill ha ont i ryggen , snälla du förlänger livet med en stark rygg.
Träna nackmuskler = Erkänner att det är onödigt, men det kan vara snyggt samt är lätt tränade övningar.
Träna mage = Beach 09
Träna axlar = har du relativt stor axelbredd kommer armarna som naturligt
Kommer Noga inte använda mig av så många övningar utan i månt & mycket använda mig av den träningsteknik jag utförde på tyngdlyftningen. Kör man knäböj, styrkevändningar, mark och drag så har du i princip fått en allround träning på kroppens alla kroppsdelar. Det finns dock visa (bröst, mage, armar) som kan behövas tränas lite extra vid sidan om då de in behövs ansträngas på samma sätt som övriga muskelpartier vid sådan form av träning.
Sjukt vad jag saknar tyngdlyftningen, men å andra sidan har jag ju ett liv nu. Det hade man inte då med 12 timmars träning i veckan + pendlingarna till och från på flera timmar med. Och är man en hunk nu tack vare all den tiden man lade ner?
Fan inte mycket heller.

nej nu blir det till att duscha, städa rummet, baka... hmm... kanske ... , plugga i massor. Sen en god natts sömn ;D

Blev iofs lite party sugen nu när jag lyssna på Basic Element  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0