Måndag varje dag i veckan...

Det gick bra för grabbarna på cupen idag. 3 vinster av 3 möjliga.. bra där boys!
Själv tillbringade jag min dag i skolan. .... Kul jul .. Nooooot !
När jag kom hem bjöd päronen iaf på en redig köttbit  med massa tzatzhiki och pommes. Inte nog med det så när jag satt där efter maten vid 8 tiden så fint och plugga på bästa sändningstid. Då jäklar kommer morsan in serru med en STOR STARK PILSNER! Herre jävlar. Först tänkte jag:
- Yeeeee..
Sen tänkte jag:
- Shit ska päronen skilja sig !? Eller .. Kan de verkligen vara så att hon bara gör det för att vara snäll?

Nej nej...Så bra var det ju självklart inte! 
Mamma tyckte bara att det skulle se så kul ut på bild om jag plugga och drack öl samtidigt... *klick* sa det så var man med på ännu ett vackert kort i norell´s familje album.
Hon får väl fortsätta tro det var första gången som jag drack öl samtidigt som jag försökt klona mina hjärnceller till maximum.

Nu har jag iaf suttit och pluggat, tagit ytterliggare en öl samt sätt på en sjukt bra film på 4:an under kvällen. Kommer inte ihåg vad fillmen hette så de får ni lista ut själva. Bra var den iaf.
Imorn blire plugg som vanligt och livet suger..
Nej nu överdrev jag... Det är ju alldeles förträffligt ...
Skola en söndag... Vad fan, Gud pallar ju för fan inte ens vrida sig i sängen och lägga en brakare en sån dag.
Varje dag i veckan är en måndag, tamefaaan, ... för en annan.

Väckarklocken står iaf inställd på 05.18 nu.

Så godnatt för fan!

Take care!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0