Brun med sol

Fick kommentaren igår att jag var brun, snabbt därefter kom kommentaren "solariumbög".
Kan erkänna att solariet har fått sig endel besök av mig under vintern men var nu ett tag sedan sist.
I helgen har jag istället passat på att ligga i solen och pluggat. "Kan vara en anledning till att jag fått lite färg?"
Det är iaf ingen bra kombination att plugga och sola samtidigt och det lede till att det blev lite dåligt med pluggandet. Dock har man istället fått lite färg som sagt. Hoppas därför nu på att solen ska gå in i ett evigt mörker under iaf 3 veckor så jag kan plugga på ett effektivare sätt.

Gårdagen bjöd på fest hos torre där vi avnjöt El Classico. GRYM match där Barcelona drog det längsta strått. "Tror Real Madrid fortfarande famlar och letar efter det där långa strått". För de förlorade nämligen med 2 - 6. Men båda lagen bjöd på en bra och anfallsrik fotboll.
Kvällen för övrigt var jätte kul och många roliga/trevliga ansikten fick man träffa. Kan passa på att gratta Sven min vän igen i efterskott på hans 20 årsdag!
Micke och Johan E kom hem från götet, fulla och glada. De hade historier med sig som om de hade varit borta 1 vecka. Måste varit ett jädrans hålligång. Så bra att det ska ner till de trakterna redan nästa helg iaf =)
Torre hitta den perfekta drickan "att bli lagom full på, på billigast sätt". Nämligen KIR!. Må hända att man kommer få se den i götet ?!
Kvällen blev tidig för min och annas del då denna dag skulle starta tidigt med både studier och golf. Vet därför inte hur kvällen urartade efter kl 11. Men jag har mina fantasier och mest troliga scenarion.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

kir i götet!

2009-05-05 @ 18:23:06
URL: http://alexandersson.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0