F.I.A.S.K = fiask

1 jävla 1 ... blev de mellan Chelsea och Barcelona igår. Fiasko-betonat med tanke på att Chelsea åker ut på färre gjorda mål på borta plan. Jäkla Iniesta att dundra in 1 - 1 i 92minuten. Jag sa det redan innan matchen hade startat:
- Jag lovar att Barca kommer göra ett avgörande mål i 93minuten.
Så fel jag hade! ... De gjorde ju mål redan i 92minuten ....

Men det blir nog en bra final iaf mellen Barca och Man Utd, trots att mitt kära Chelsea får försöka igen nästa år istället på denna cupvinst.

Apropå Campions League.
Jag går upp tidigt hela tiden numera och jag fattar inte en sak? 
Okej det är fler saker jag inte fattar.... men just med de jag tänkte prata om nu så äre bara en sak jag inte fattar ...
..
... Waiting ..
..
Hur tidigt jag än somnar så kommer jag aldrig upp ur sängen dagen efter på ett lättare sätt än att ta hjälp av en lyftkran, skottkärra, pirra. Jag kommer också upp ganska lätt om jag väcks och ser thomsson och micke nakna och skedar med varandra. "Det äcklar mig, och får mig att vilja springa och spy. Då liksom kommer jag upp snabbt och smidigt". Fast det tär på en att se något så fruktansvärt. Det är som att se på stackars fattiga och hungriga barn i afrika.... fast värre.

Nu ska jag återgå till pluggerier så kanske jag får åtnjuta ett par pankisar ikväll...

Kommentarer
Postat av: Thomsson

Köööööört norell :p

2009-05-07 @ 18:33:58
Postat av: Micke

köööööööört

2009-05-08 @ 16:28:12
URL: http://alexandrie.blogg.se/
Postat av: Jochen

Nej men grabbar. Inte aggresiva. Det har juh faktiskt hänt (A)

2009-05-10 @ 12:11:49
URL: http://norellski.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0