Nubble

Igår gjorde jag två tentor. Vet inte med säkerhet om jag klara dem men tror iaf jag klarade en.
På kvällen kände man därför lite lättnad att få ett litet break på 1½ vecka till nästa tenta.
Många studenter skulle fira att tentorna var avklarade och de ville vi inte missa. Nubble (kårhuset på KTH) skulle ha öppnats för Studenter + allmänheten igår. Var självklart mest studenter men var även en hel del "vanliga" dödliga där. 
- 6 dansgolv
- 8 barer
- Sjukt mycket folk
- Öppet mellan 20.00 - 05.00
Det var riktigt kul och det var en jämn blandning mellan tjejer, killar, pluggisar och festprizzar.

Innan vi gick till Nubble för se Champions League finalen samt festa loss hela kvällen begav sig våran klass till "DalaNisse" och åt en fin middag. Ruggigt god plankstek trök jag i mig och lyxade till det med en "Pint" (ca 60cl´s öl).

Kvällen gav en försmak till vad som kan väntas på fredag då den "stora" tenta festen för samhällsbyggnad går av stapeln i OCEANEN som är Sämhällsbyggnads säte på KTH.

Nu ska jag vila hela kvällen och njuta av lite ledig tid och så blire golf tidigt imorn. Taggi !

Lite bilder från igår:

Live bandet öste på !


Ett av dansgolven. Många som kände för att dansa


Mange och Viktor i klassen. Shit, jag får lite "The Ring" flashback när jag ser bilden


Live band som spelade väldigt blandat. T.ex. Michael Jackson, Håkan Hellström, Coldplay, Gyllene Tider
Nämnde jag att de var sjukt bra?!


Middag innan Nubble med klassen + Oskar framme till höger. Vi är bara 9 i vår klass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0