One out, four more to go ..

Första tentan avklarad.
Vågar inte hoppas så mycket. Vet bara att det blev mycket ordbajsande från mig.

Aja. 4 tentor kvar nästa vecka, sen blire sommar!

Tanken var att jag skulle klippa mig ikväll men det blev ändrade planer tyvärr. Får istället fortsätta glida runt i min stinkande kotlett-frilla. Vill ju shapa upp den till syrrans examen och annas student..

Kom på förresten förut jocke b vad vi ska klä ut oss till på Anna´s skiva. (Skulle kunna klä ut oss de på samtliga skivor av ren jävulskap):
En av oss klär sig som en Burger King anställd medan den andra McDonalds eller en Max anställd... Sedan fester vi ASS stora lappar på ryggen där det står:
- Sök inte jobb hos oss .. SNÄLLA !

Bahaha.. jag tyckte iaf det var kul.

Eller hörde ett par bra Zachrisson citat:

- Det är när det går långsamt som man förlorar sekunder!

- Ni ser hur fint bollen rullar. Den är som en råtta utan ben.

Nej nu bär det av till Snoris för att plugga !

Kommentarer
Postat av: mallis

gör inte det är ni snälla! vi behöver personal! HAHAHA

2009-05-19 @ 17:26:21
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0