Huuupp...

Börjar närma sig första tentan nu. På tisdag om exakt en vecka sitter jag och skriver min första av 5 tentor som jag har nu innan sommarlovet. Ja visst låter det glassigt med sommarlov .. men tanken är att jag ska jobba så mycket som möjligt. Man ligger ju inte på plus då man nyss inföskaffat en bil och dessutom bokat två resor i sommar. (En vecka i Frankrike och en vecka i Göteborg).
Var därför till statoil nu på förmiddagen och kollade efter jobbtider i sommar. Fick tyvärr inte så mkt pass som jag trodde jag skulle få och har väl i princip 3 veckor ytterliggare ledigt bortsätt från de två veckorna i Frankrike och Gbg. De kommer säkert ringa massor i sommar då folk är "sjuka". Men ändå :/ ... alltid skönare och veta när man ska jobba för lättare planera sin fritid.
Idag har jag tagit ledigt från skola för att som sagt fixa jobbtider till sommaren. Sedan , vilket är nu, ska jag ska åka till vårdcentralen och delge mitt oerhört speciella blodgrupp (O) till någon doktor? Var efter jag ska in till Uppsala och luncha och fika med Anna.
Efter det då? Jo då blire plugg seru, hela långa eftermiddagen och kvällen!

Igår var jag på möte angående mina eventuella utlandsstudier i Prag nästa år. kommer tydligen bege mig i slutet av februari till slutet av juni. 5 månader ca. Är redan tok nervös men grymt förväntansfull.

Ännu en positiv nyhet. Fr.o.m 1 agusti blir jag deltidsanställd på Statoil. Jobba varannan helg under studier är väl ändå optimalt. Sweeet.

Liten notis: Jag och micke vann VM-guld med Frankrike i förrgår. Tror det är Pro Soccer vi lirar, men jag är tankespridd så kan vara fel. Du får rätta mig micke. Det är iaf MUY BÍEN! Och vi är:
Muy purtante chicos y vacas esté calzones viva la liga.

Conio!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite för mycket spanska för min kropp där ;p Men iaf. ProEvolutionSoccer, så lite rätt ;p

2009-05-12 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0