Valborg

Alla skriver om detta valborg. Mitt valborgsfirande har väl inte skillt sig så mycket från er andra.
Kom in till stan vi 10 tiden och mötte upp ett par gamla klass kompisar på högskolan och gick till ekonomicum. Rätt kul med liveband där. han med att besöka stadsparken och vandra lite på stan också. Träffa många gamla ansikten som vanligt och valborg blev riktigt lyckad. Kvällen var jag iofs rätt trött på och hade en dryg huvudvärk men jag är ändå nöjd på det hela taget över valborgsafton.

(Ekonomicum)


Fick hälla ut lite av min första öl och legitemera mig. Jag var ändå glad, fick ju behålla all min öl!

Idag har jag bara legat ute i solen och glassat. Det har inte gått många knop, men det har varit riktigt skönt.

Apropå knop. har fått förfrågan om åka till Franska rivieran med 3 kompisar och segla 1 vecka med All inklusiv och instruktör. Skulle vara jätte kul. Måste bara skramla ihop ett par tusen ur spargrisen.
Jag måste ju ha råd med göteborg också. Sommarens huvudtema!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0