Helgens bravader!?

Vad ska man säga om helgen ?! ...

En "lugn" fredag... ?
Senaste inlägget skrevs kanske inte under nyktra förhållanden men kvällen sluta ändå ganska lugnt. Gick hem tidigt för att överleva en lördag fylld av jobbande :( Tåkigt men sant
Men det var riktigt kul hos Sekii på förfesten och nästa helg tänker jag istället festa hela vägen. mihihihi

Annars då. Jorå, gamla vanliga. Torsk i innebandy och helgen var över innan man hunnit reagera. Är glad för att måndagen nu är över iaf.

Apropå utgånen i fredags tänker jag inte nämna allt, men vissa själar lyckades utmärka sig iaf. Tror jag måste ge kapsylen till Sluppe som däcka lagom innan alla drog vidare till puben. Men Sekii kommer strax efter pga av offentlig streaking (INTE OK!), samt tappade bort både nycklar o annat. Ingen high five hade de blivit heller under kvällen, lite otippat kanske? Hörde även av säkra källor att det gick hett till hos Stenmark på hans födelsedags kalas :)

Nej peace out så hörs vi !

Kommentarer
Postat av: annika

låter bra med festligheter i helgen ;) . ska ev. ha nått hos mig :)

2009-11-23 @ 19:33:05
Postat av: annika

låter bra med festligheter i helgen ;) . ska ev. ha nått hos mig :)

2009-11-23 @ 19:33:21
URL: http://tuvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0