Fredagsmys kanske ?...

En toppen fredag som inte är slut än.
En god natts sömn och bara en halvdag i plugget kunde inte startat den hät dagen på ett bättre sätt. Klart man därför passar på att åka till Östermalm med Magnus och äta på Max och sedan shopa lite kläder där bland alla kostymnissar mitt på dagen =)

Vart dock lite ångestfyllt och handla kläder efter alla fina presenter man fått. Anna gav mig ju ett jätte fint silverhalsband och en snygg t-shirt och även jätte smarrig parfym. MMmmm. Malinballan gav mig en superfin tröja som kan värma mig i vinter och så fick jag en fräsch shorta och en grym golfklubba av mamma och pappa.
Icke att förglömma den smarriga tårtan tjejerna smög in med :D TACK ! 

Nåja, tillbaka till idag:)
På eftermiddagen har man varit och fixat pass och solat. (Så nu är jag röd)
Ska nu därför bada i lite aftersun och sedan sjunka ner i soffan, mitt framför tvn och njuta av mammas nylagade tacos. MMmmmm! .. Sedan blire en kväll fylld av de som Storsek gör varje kväll, oavsätt dag. Lite fredagsmys.

Och imorn blire INSANE & EXTREME på grönaluuuuuuuund! Wohooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0