FBK vs Detroit

Var och såg på film nr 2 av Stig Larsson böckerna i söndags. Den var väl helt okej. Jag har ju inte läst böckerna, inte så otippat kanske. Läser ju knappt serietidningar. Så jag kan ju inte relatera till vad jag tyckte om filmen jämt böckerna. Men filmen innehöll endel vågade sexscener, "kanske lite väl vågade" och aningen blodigare än första filmen var den. Mentyckte överlag filmen var spännande och intressant. Kan rekommendera den, speciellt till er som gillar Svensk film.

Såg att Färjestad mötte Detroit. Lite sent nu kanske. Hade varit coolt att se:( . Som tur var fick FBK spö iaf. Wohooo!

Blev idol och Erik Grönvall på tv skärmen idag. Han var grym faktiskt, men jag stör mig på hans björnfitta på huvudet. Nej här kommer lite Göran Zachrisson citat sen får ni sova gott. Puss!


- Det är när det går långsamt som man förlorar sekunder!

- Ni ser hur fint bollen rullar. Den är som en råtta utan ben.

- Johansson - Mickelsson en sentimental tillbakablick till framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0