Keep on smiling

Innebandy cupen gick inte alls bra i helgen. Tre torsk och sedan var de "roliga" slut. Jag hoppas att vi ändå lyckades lära oss någonting för att kanske ta årets första vinst mot nästkommande motstånd.

I veckan har det blivit en massa plugg. Där i mellan har jag även jobbat ett nattpass vilket har föranlett till en koma! Ingen pallt-koma, ingen mat-koma, ingen utbrändhet. Nej bara en sån där jävla knivsta-koma som ingen Power nap i världen kan lyckas väcka en ur. Låg därför död hela tisdag och onsdag för jag skulle spela hjälte och gå i skolan i tisdags direkt efter att man jobbat natt där på måndagen.
My bad!
Tror dock jag kommit hyfsat i fas nu, så ska försöka mig på innebandyträningen ikväll.

Sitter och diggar bl.a. Lil Jon, Pittbull, SpaceCowboys och LMFAO på tåget till skolan varje dag. Shit vilka sköna grabbar! Fan jag vill aldrig att tågresan ska ta slut! Borde väl där även lägga till att ett par utav David Guetta´s remixer ligger i min playlist.

Nu ska jag baka ihop en pankakstårta. M..M..Mmmmmm

Åtnjut ännu en av Gaby´s låtar. "Break it up"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0