Fredagsmys

Äntligen fredag. Iofs är de fredag varje dag i veckan för en annan (A)

Idag ska vi (familjen norell och anna) till bowlaget och sedan åtnjuta en brunch på en nyöppnad thai restaurang i uppsala. Smask.
Hoppas bara att jag vinner på bowlingen mot anna den här gången ... *suck*.

Har annars hänt på dagarna nu när jag varit i Sverige?

- Har varit hos farbror doktor ett par ggr
- Varit hos micke x antal ggr
- åtnjutit husmanskost
- spelat innebandy
- festat och haft mysiga hemmakvällar
- och bla bla bla ...

palla inte prata om mer saker jag gjort.
har iaf varit sjukt skönt och komma hem och mellanlanda.

Hitta ett par sjuka klipp på youtube som jag hoppas kunna använda till den svenska presentationen. ;)

Nej nu måste jag ta löpet till tåget.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0