Slarver

Fick en pepp igår så känner mig ruggigt motiverad med att försöka plugga undan lite nu så man slipper sitta med ångest och panik i maj och juni. Som de flesta vet är jag inte den mest ordningsamma och organiserade killen. Inte blire lättare när man har minne som en guldfisk, känd för att alltid vara sen samt glömmer saker som småbarn på dagis.
Så självklart kom jag på mig själv idag ha glömt mitt studentkort på menzan i strahov. (bra start...)
Studentkortet hade jag fyllt med 200 kr för att få mat i skolmatsalarna samt behöver de för komma in till skolan, smidigt. Men förutom de är väl inte kortet så viktigt men de är ju själv a grejen! Varför är jag så otroligt slarvig?... hmmm
Nej ska se till och fixa det här nu och bege mig till skolan och skaffa ett nytt kort.

Ciaoilito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0