En sån där ... Honda

När jag idag kommer hem från en helg i Linköping så åker Anna till Malta. Typiskt :(
Men jag ska väl inte tjura, fick åka med på Viktors pärla. Pärlan i det här fallet är en motorcykel.
En honda 3444 X25. 134 hästkrafter, turbo, sportinsprut, 4 axlad kamskiva med ett vridmoment på 4000 KN.
...
...
...
Skämt&sido.... Jag såg att det stog Honda på sidan... Mer vet jag inte om den. Även om Viktor skulle hållt en föreläsning om motorcykeln och alla dess effekter skulle jag bara komma ihåg ett enda ord...
HONDA
...
...
...
När jag tänker efter riktigt noga vet jag inte om HONDA ens stavas HONDA ? hmmm.
...
...
...
Jo det gör det enligt wikipedia...

Det var iaf en störtskön känsla att få sitta bakom viktor och känna hur vi sväva fram... Inte bara häftigt för jag fick chansen att hålla Viktor runt höfterna utan att få arga blickar... NEJ ! De var häftigt för det kändes som att hoppa fallskärm vertikalt... typ... nästan... om man överdriver lite så.

Ska snacka lite med Torbjörn så han får lära mig hur man kör, bäst och börja på en skitig cross och inte med en fin ... eee.. en fin sån där Honda.

Nej, nu ska jag göra lite nytta ... jag ska spela tv-spel!



Kan inte sluta lyssna på denna fruktansvärt välsvarvade man, LÅT mena jag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åå. Var det en sån där motorcykel som det bara säger VROOOOM om när den far förbi? (Yeah, that's my level of motorkunskap! haha)

2010-08-02 @ 15:38:50
URL: http://marielovisa.blogg.se/
Postat av: Jochen

Haha , ja exakt en sånn :P

2010-08-02 @ 18:21:51
URL: http://norellski.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaha.. Åh. En sån som får mig att slå Anna på armen och småskrika: "en sån en sån en sån!" Soft. När du har lärt dig köra kan du lära mig sen :)

2010-08-02 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0