Cold!

Nej det är inte så att det är kallt ute. Snarare tvärtom, var 10+ idag och solensken. Trots det har jag drabbat av en ruggig förkylning. Halsen liksom näsan är totalt igenmurade med snor och slem. Matstrupen har jag kommit fram till är inlindad i taggtråd och varje gång jag nyser får jag lock för öronen. Vilket gjort att mitt vanligaste ord idag har varit, WHAT!?
Synd och skam att sura ner sig. Till apoteket och köpa nässprej, trycka i sig lite Ipren och fischermens friend samt duktig som man är snyter man sig oxå! :) Fast jag hatar folk som snyter sig på bussar och i skolsalar! USCH!!!! så det gör jag förstås inte...
Vi är glada ändå (A)


Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! Söt bild! <3 Jag ska hämta ett paket på posten imorgon! :D

2010-02-24 @ 21:47:44
URL: http://aboutanna.blogg.se/
Postat av: Jochen

Jaaaaaa! Äntligen!

2010-02-24 @ 23:33:22
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0