Halsduken på

Ikväll var det Country Presentation, följt av efterfest på Roxy. Jag var super taggad men min hals sa helt enkelt ifrån. Borde man kanske förstått? Gjorde de ända rätt och begav mig hem i godan tid. Tyvärr missa jag ändå lagstaffeten.. Attan, men de var ju kul att sverige vann..
Så nu ska jag lägga mig i ett par ruggigt fräscha och nyinköpta mjuuuukisar. (sjukt sköna när de är så där jätte nya ni vet), samt t-shirt och halsduk. Ni hörde rätt. Ser dunder konstigt ut men här ska vi bli friska snabbt.
Nej måste försöka sova nu så jag orkar upp imorgon och streama hockeyn. Inte det lättaste att somna med alla kilon snor och taggtråd i halsen. hualigen. Hörs imorn. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0