Knyt-kalas-frukost

Grabbarna (finne 1) och (finne 2) på våning två, de hönsade upp mig ur min varma säng. De ville till Andel och spela bowling.
Visst sa jag, och hoppade med lätta ben hur sängen. (okej jag kröp väl snarare pga min oförmåga att hålla kroppen i trim)
Väl framme fanns det ju självklart inga lediga banor. Blev därför en sväng i köpcentret samt att jag handlade frukost för morgondagens knytkalas som vi ska ha till Sverige - Finland matchen, hos Emil och hans två finska inneboende. Så nu är man både laddad och förberedd till 100 %. Bäst för Sverige att de vinner, annars kommer jag få några jobbiga månader här framöver.

Såg på internet att SK Vide herrarna lyckades piska Sirius. Inte bara lite heller.. 2 - 8. GRYMT! Bra jobbat boys.
Div 3 är därmed säkrat.
FORZA VIDE, alé alé alé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0