öl, pizza och champions league

Igår vare lektioner först på förmiddagen mellan 9 - 12 på transport fakulteten. Var rätt trött pga utgången i måndags men när jag kom till föreläsningen blev jag ritkigt glad. Läraren var stört skön! Verkligen sjukt snäll. Ämnet verka inte så svårt och de första vi började göra på föreläsningen var att rösta om vilka "utflykter" vi skulle åka på. Vinnare blev Skoda och Bosch. haha. Läraren ville inte börja för hårt så vi slutade sedan. HAHA.

Sedan bara det av hemmåt för en PN och sedan skola igen vid kl 16. Den skulle hålla på till 19.30 och samtidigt har jag en annan lektion på ett annat ställe kl 18 - 20. Men jag prata med läraren och sa att jag ofta skulle behöva gå tidigare, och svaret jag fick var:
- That´s cool. Just do your best and myb try get some notes from the other students.
- Sweeeeeet, tänkte jag.

På kvällen sedan blev det att vi gick till restaurange/puben som ligger ansluten till vårt höghus där vi bor.
Convenient :P
Så blev pizza, ett par öl och en grym match mellan AC Milan och Man utd.

Direkt efter matchen gick jag i sömnen hem från puben kändes det som . Såååå sjukt trött.
12 timmars skönhetssömn och sedan vare dags för lektion idag igen i ännu ett nytt ämne.

Hemma ett par timmar nu då nästa föreläsning börjar först kl 4.

Sedan blire till att tagga för utgång på P.M. Club! Alla ska dit så ska bli riktigt kul tror jag!

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0