P.M. Club

Igår blev det först ett par öl här i vårat lilla krypin med ett par skön dudes. Efter lyssant på lite tveksam finsk rock tog jag kommandot över spotify.
Vi åkte till P.M. Club runt 9 för att träffa massa Erasmus studenter som samlats där. Varje onsdag har nämligen någras studenter en presentation om de land de kommer ifrån. Detta är alltid på olika klubbar och brukar vara en riktig fest magnet som folk möts på.
P.M. Club var helt okej. Mycket roligt folk vare, bra musik, öppet och stilrent.
Träffade ett gäng svennar också. 7 st svennar är vi här i Prag. Så vi stog där och ljög hela ligan vid baren ett tag:)
3 av dessa svenskar har en egen lägenhet inne i Prag. De skulle se på Serige - tyskland på natten där, tyvärr följde jag inte med utan drog vidare med skottarna till Chapa Rouge.  Det var vidrigt!
Trångt, litet med massa smala gångar, slagsmål, folk spilde överallt, dyrt i baren, sugig musik. Nej ! inte okej! Antingen skärper dom sig eller så kommer jag aldrig mer dit! Långt från närmaste buss o tunnelabana vare med. nej usch o fy..
Så efter att jag grinat och ojjat mig 1 timme över varför jag inte stanna på P.M. så åkte jag iaf hem med fransmännen och sov:)
Jag gillar att sova.

Slutsats: Chapa Rouge sög, men jag fick iaf dansa av mig där och det var faktiskt riktigt kul för alla var väldigt glada och bjöd på sig själva. P.M. Club var ett bra ställe som jag ska försöka memorera vägen till för eventuella framtida besök, tumme upp på den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0