Frosseri

Igår blev det Grekens med familjen Norell. Tzatziki till förätt - Lammkotletter med viltlökssmör till varmrätt - och självklart bananasplit till efterrätt. MUMA! Efter att alla mer eller mindre rullat sig själva hem med svullna magar såg vi på benknäckargänget och frossade chips (jag frossa). Stinkande gott!
Idag ska jag spela med både Vide div 4 och div 7. Lär inte bli mkt spel med A-laget med förhoppningsviss endel i U-laget. Blir taggi på den.

PS. Jag har snart lirat en säsong på Fifa09 så Seki.... Ja, jag tränar så håll i hatten nästa gång vi möts!

Eftersom jag jobbade i Fredags missade jag tydligen en stor spontan fylla? eller?
Sålli ringde mig 07.15 på lördag morgon. Vara han hurtig och hade gott upp i tid? Skulle inte tro de!
Killen var berusad och fnittrig och väldigt pratglad. Det sistnämda kanske inte tyder på fylla i Sållis fall. Fick höra lite skvaller och det tycker vi om. Att t.o.m Sålli letar sig ner till Änby Krog tyder på en rolig tillställning! Får se om grabbarna nyktrat till, nu till matchen i eftermiddag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0