The A-TEAM

HÄr om dagen tvingade Anna mig att se "Sex and the City"... okej det var helt frivilligt.
Och jag säger som pappa sa om det kungliga bröllopet:
- Det värsta är inte att jag sitter och tittar på den här skiten, nej det värsta är att jag gillar det!

Ja Sex and the City symboliserar verkligen en samansvetsat brudgäng. De är : DINK´s, DIAK och OSB.
DINK = Double Income No Kid
DIAK = Double Income And Kid
OSB = Old Singel Bitch

Brudarna ställer upp för varandra till 1000%, de är helt enkelt ett TEAM.

Igår begav jag och micke oss till SF för att se ikonerna för männens motsvarighet...  THE A-TEAM!

Om de var en bra film!?
OM DE VAR EN BRA FILM!!!!!!???

Sen jag var pytteliten år såg jag på varenda avsnitt som gick!
OCh du din sketna läsare som inte har sätt ett enda, Fyyyyyyyyy dig!

Vare sig man inte sätt serien eller inte så kommer man tycka att den var bra.
Men jag och Micke är väldigt överens om att, har du inte sätt serien, då har du inte rätt till att tycka ett skit om filmen.

De små jävla fjortisarna framför oss som var helt lyriska av filmen... de låg ju för fan inte ens i pungen och skvalpa när A-Team serien startade där i slutet av 80-talet/början av 90-talet

Filmen var SJUKT rolig! Den hade SJUKLIGT mycket action och jag och micke njöt av varenda liten sekund.
Vänta en sekund....
...
...
...
Så jag fick en glädjetår som jag var tvungen att torka.

Se filmen! Det är ett måste. Bjuder på ett litet klipp. Det roliga är precis i slutet av klippet och ni får nu se alla fyra Team-medlemar i  THE A-TEAM.


Kommentarer
Postat av: Marie

"You gorgeous old rustbucket! Did you miss your daddy?!" - haha, aj lööv it!

2010-07-31 @ 12:51:46
URL: http://marielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0